Keşke

 

Keşke.


Keşkelerin olmadığı, ihtimallerin olmadığı bir hayat isterdim kendimde. Düzen kurmak yerine, düzenimin olmasını isterdim hep. Sözler,kelimeler,cümleler anlam ifade etmediği bir şekilde yaşıyorum. 
Onca çabalamak ne uğruna? aşk için mi peh. Bir şeye yaramıyormuş çok sevmek, çok aşık olmak.
Canından çok seviyorsun, sözler veriliyor hallice ama senden soğuması çok kolay oluyor.  Aşk her zaman bir tarafın yandığı duygu mu oldu yoksa? Sevilmemek, hissedilmemek kötüymüş. Neden sevgim azalmıyor diye sinirleniyorum bazen, neden diye düşünüyorum bu imkansız değil, bu benim istediğimden. 


İnsan bir tene aşık olunca, bir kokuya aşık olunca bırakması bu kadar kolay olmamalı. İnsanlar aşktan vazgeçip yeni yelkenler açacak kadar alçalmamalı, düşmemeli. 
Düşünün bu ihanet değilde nedir o zaman? alışık olduğun tenden, kokudan, öpüşlerden bıkıp yeni birini bulmak, ona aynı kalple bağlanmaktan başka kötü ne olabilir ki?
İnsanlar sevdiğine zaman yaratmalı, sevgiden kaçmamalı sevgiyi küçük görmemeli, baksınlar mâziye ne aşıklar ölüp gitmiş yalnız hepsi yârinle ölmek istemez miydi? Nedir bu kaçışlar anlamlandıramıyorum. 
İnsanlar fazla değer görünce vazgeçilmez sanıyor kendini, unutulmaz sanıyor, peşinden koşacağını düşünüyor bu yanlış. Seven kalp kırıldı bir kere sevse bile hissetmedi mi o soğukluğu, yalnızlığı. Zamanımız kısıtlıyken tek gerçek ÖLÜM iken nedir insanların birbirini anlamakta güçlük çekmesi bu kadar zor olmamalı. Bir sevgi bir aşk herşeyi değiştirir, çok şeyi değiştirir fedakârlıklar getirir peşinde, umut getirir, heyecan getirir, merhamet getirir insanlar bunu acizlik olarak görüyor, vazgeçmeyeceğini düşünüyor ama her şey mümkünken vazgeçmiyorsa bu seveni köpek mi yapar? yoksa mecnun mu? anlamıyorum. 
Şimdi bıraktım her şeyi sevgiyi,aşkı yoluma bakacağım elbette ilk aşkımı unutacak kadar hain değilim. Ama dönmesini bekleyeceğim, göreceklerim olacak bensizken gördüklerim soğumama neden olursa o zaman incitirler seni, sevenin âhı tutarmış. Seni unutmama neden olursan o zaman işte seni affetmeyeceğim. 

/Belki de alışman lazım

Yorumlar

Popüler Yayınlar